Vi har avsluttet skoleåret med en samling om temaet Inkludering. Denne dagen startet med aktiviteter inne og ute. Det var poster med lykkehjul, rebus, quiz, sekkkeløp, potetløp, tautrekking… med premier, heder og ære:-) Det ble mye fliring og godt samarbeid i gruppene.