Kjøretøy har elevbedrift og tar service på din bil

15. - 26. april har LKT Auto UB åpent mandag til fredag 08:00-16:00

God påske!

Riktig god påskeferie! Skolestart etter påske er tirsdag 2. april

Ungdomsbedriften Ishavsbyen Auto

Ungdomsbedriften er åpen og tar imot oppdrag mellom 11. og 22. mars 2024. Se åpningstider og kontaktinfo:

Søknadsfrist VIGO

Elever som går på Vg1 og Vg2 må søke om skoleplass for kommende skoleår. Frist for å søke er 1. mars

Foredrag om personlig økonomi og juss

Linn og Sigurd fra PWC har vært innom og hatt et foredrag for vg2 industriteknologi og vg2 kjøretøy om personlig økonomi og juss

Restaurant- og matfag i Berlin!

Elever fra Ishavsbyen er med på matmesse i Berlin. De lager og serverer reinkjøtt og laks og andre nordnorske spesialiteter. Og skal vi tro reportasjen fra Nordnytt, så faller det i smak hos flere av de besøkende tyskere.

Karakterer for 1. termin

Karakterene åpnes for elevene i Visma 16. januar.

Influensavaksine til barn og unge i risikogruppe

Det er høst og det er tid for influensavaksine. De fleste tåler influensa bra og trenger ingen vaksine. Men enkelte personer med kroniske sykdommer har økt risiko for å bli alvorlig syk. Disse tilbys derfor vaksine.

Nå kan du få digital leksehjelp

Leksehjelp finnes også på nett! Om det ikke finnes leksehjelp i din kommune, eller det ikke passer å møte opp, er  digitalleksehjelp.no  et godt alternativ! Her kan dere som er elever på ungdomskolen og videregående få hjelp til leksene over internett.

Resultatene fra skolevalget 5.september

Alle elevene på Ishavsbyen fikk avgi sin stemme i skolevalget 2023. Og her er resultatene: