Parkering ved Ishavsbyen vgs

easypark er den nye appen som må brukes ved parkering på skolens parkeringsplasser - Klikk for stort bilde

Alle som parkerer bil ved skolene må betale med easypark-appen.

I tillegg elever og ansatte ha gyldig parkeringsbevis godt synlig i frontruta.

Parkeringsavgift mellom 08:00 og 16:00

MC - parkerer gratis på egne anviste plasser

Koder som gjelder i appen er:

Elever og ansatte ved BREIVIKA: 3329 - så velger du Ansatt (krever gyldig parkeringskort) eller Besøkende

Elever og ansatte ved RAMBERGAN: 3330 - så velger du  Ansatt (krever gyldig parkeringskort) eller Besøkende

Det er godt merka med easypark-informasjon på parkeringsplassene.

Mer:

Alternativt kan man betale med mynt på automat

- Betale med mynt på automat (Norske mynter i følgende valør  20 kr, 10 kr, 5 kr og 1 kr)
Ansatte/elever med gyldig Parkeringsbevis velger knapp for ansatt/elev og betaler kr. 8 pr. time og parkerer den tid som det er betalt for, maks kr.60,- pr. dag.

Besøkende betaler kr. 20 pr.time og parkerer den tid som det er betalt for.

HC-Parkering:  Alle med HC-kort utstedt av Tromsø kommune parker gratis på HC-parkering.

Uniformerte TFFK tjenestebiler eid av Troms og Finnmark fylkeskommune parkerer gratis på alle oppmerkede parkeringsplasser. Ellers så gjelder samme regler for egne uniformerte kjøretøy som for andre mht. ulovlig parkering.

Uniformerte firmabiler i oppdrag for TFFK med gyldig P-kort for «uniformert firmabil i oppdrag» parkerer gratis  (NB! Magnetskilt er ikke gyldig).

Andre særskilte avtaler med gyldige parkeringskort.

Ladestasjoner for El-Biler

1. Det er kun lovlig å bruke ladeplassene når lading pågår.
  2. Betal først for Parkering med easypark-appen. Bruk takstgruppe 3327.
  3. Betal deretter for lading med easypark-appen. Tast inn aktuell takstgruppe . Laderen starter og lader helt til du slår av med easypark-appen.
  4. Når lading er ferdig flyttes bilen til ordinær parkeringsplass.